Interfete Web Blog

Informatii despre design de interfete web si tehnologii legate de Internet. Proiectarea, implementarea si evaluarea profesionista. Cum sa inscrii interfete web in motoare de cautare si sa SPERI ca se plaseaza bine in clasamente

Un alt fel de interfete web

Bine ati venit pe blogul echipei de Interfete Web.
Vom discuta despre web development si despre interfete web in general. Aici gasiti subiecte tehnice pentru cei pasionati, dar si lucruri mai practice, pentru cei care nu sunt atat de avansati in acest subiect. Daca sunteti pasionati va asteptam cat de curand sa ne vizitati si site-ul echipei. Speram sa gasiti informatii utile si sa ne revizitati cat de curand, deoarece vom incerca sa publicam toate noutatile din domeniile legate de interfete web.

Va mai asteptam!


Azi a trebuit sa prezentam la laboratorul de interfete web progresul site-ului pe care il cream. A, am uitat sa va mentionam,da :). Aceste interfete web fac parte dintr-un experiment (dupa parerea mea) al materiei Interfete Evoluate (IE) de la ACS (Automatics and Computer Science) Politehnica Bucuresti, si dintr-un proiect (dupa parerea lor, a colectivului, care citeste asta acum, probabil :> ). E dickstractiv. Mai vedem si noi concurenta. Si ne amuzam de noi :>
Am auzit o fraza ciudata de la un coleg de-al meu. Il intreba pe Vlad Posea (asistentul nostru) ce e cu paianjenu' (n.t. "spider" aka crawler - daca ar fi sa traducem direct am putea sa ii zicem "taratura" de la Google :))) Pai, daca exista doritori, noi vom vorbi si despre Googlebot, caci asta este numele lui de botez. Putem sa vorbim si despre ce ii place taraturii, si ce nu-i place, si cum poti sa il ajuti sau sa il blochezi cand vrea sa se 'catzere' pe interfete web care iti apartin. Si de ce ar fi totusi bine sa il ajuti sa se catzere mai cu spor pe aceste interfete web (e cam singura situatie care imi vine acuma in minte in care e bine sa lasi o taratura sa se catzere pe tine).

Hai ca e amuzant.

2 comentarii

  1. Anonim  

    doar o confirmare ca intr-adevar "colectivul" citeste ce scrieti:)

    atata timp cat e dickstractiv pt voi si faptul ca e asa va ajuta sa invatati lucruri noi mi se pare f bine;
    si m-a distrat si pe mine intrebarea cu paianjenul; nice blog; chiar daca este scris la misto se gasesc lucruri interesante printre randuri

  2. Lae Nazarescu  

    multumim, multumim! :D
    sa stii ca nu am vrut sa para scris "la misto", avem doar un stil mai relaxat de a trata problema. e totusi un blog. o sa ne straduim sa fim mai seriosi, ca in curand o sa ne pregatim sa inscriem blogu prin motoare de cautare, si o sa ajungem mai pe la inceputu clasamentului :D si nu vrem sa ne facem de rusine (mai mult decat ne-am facut deja).
    Sa mai treci pe la noi!

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)